03 mars, 2012

Melodifestivalen 2012 - Andra Chansen

Här nedanför hittar ni min topplista över kvällens bidrag i Melodifestivalens andra chans. Som vanligt går jag endast efter min egen musiksmak och INTE efter hur jag tror att svenska folket röstar. Recensioner av varje bidrag hittar ni i mina tidigare blogginlägg av Melodifestivalen.

Timoteij och Youngblood hade vuxit sedan sist även om Youngblood fortfarande inte sjöng riktigt rent, men jag får lyssna på studioversionen istället. I övrigt var det inget vidare alls faktiskt. Till och med Sean Banans låt var roligare än vissa sömnpiller.

1. Timoteij - Stormande Hav

2. Youngblood - Youngblood

3. Sean Banan - Sean Den Förste Banan

4. Dynazty - Land Of Broken Dreams

5. Lotta Engberg & Christer Sjögren - Don't Let Me Down

6. Andreas Johnson - Lovelight

7. Top Cats - Baby Doll

8. Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern - Jag Reser Mig Igen