25 april, 2012

Musikblogg

Ingen kan ha undgått att jag främst bloggar om musik. Jag är inte "köpt" utan skriver endast om musik jag själv gillar, främst elektronisk musik som pop, dance, disco, synthpop, house, R&B, italodisco och electropop. Jag har jättesvårt för rock och akustisk musik.

Men jag uppskattar alla tips jag får av er läsare! Så om du känner till en artist som du tror att jag kan tänkas gilla, skicka ett mejl till mig genom detta kontaktformulär.

Om jag gillar det jag hör så kommer jag garanterat att blogga om det. Om du är osäker på vad jag gillar så kan du spana in min lyssningsprofil på Last.fm. Jag är ju besatt av åttiotalet men gillar även modern musik och älskar att upptäcka nya artister, så tipsa på!

Tack på förhand!

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.