06 oktober, 2012

Topplistan - September 2012

1. Kylie Minogue - Flower
2. Agnes - All I Want Is You
3. Exposé - Shine On (Drew Pearson Mix)
4. Bananarama - Now Or Never
5. Kate Ryan - LoveLife
6. Hazell Dean - Tell Me (You'll Wait For Me)
7. Bananarama - La La Love
8. Kate Ryan - Robots
9. One Direction - One Thing
10. Secret Service - Different
11. Agnes - Don't Go Breaking My Heart
12. Hazell Dean - Turn It Into Love (Extended Version)
13. Eighth Wonder - I'm Not Scared
14. Samantha Fox - Hot Tonight
15. Sandra - (I'll Never Be) Maria Magdalena
16. Bros - When Will I Be Famous?
17. Secret Service - Satellites
18. Agnes - Unforgiven
19. Bananarama - Moves Like Jagger
20. Hazell Dean - Searchin' (I Gotta Find A Man) (Mega-Mix)
21. She Moves - It's Your Love (Berman Brothers Dance Mix)
22. Hazell Dean - No Fool (For Love) (Dance Version)
23. Solid Harmonie - I Wanna Love You (Radio Mix)
24. Hazell Dean - Maybe (We Should Call It A Day) (Alternative Extended Version)
25. Lara Fabian - I Will Love Again (David Morales Radio Mix)
26. Gloria Estefan - Out Of Nowhere (Thunderpuss Radio Edit)
27. Camilla Brinck - Bye Bye Forever (Chiki Chiki)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.