07 december, 2012

Topplistan - November 2012

1. Sandra - Infinite Kiss
2. Christina Aguilera - Army Of Me
3. Sandra - Stay In Touch
4. Dinah Shore - Murder, He Says
5. Christina Aguilera - Let There Be Love
6. Sabrina - Cover Model
7. Minnie-Oh - You And I
8. Sandra - Infinite Kiss (80s Retro Mix)
9. Samantha Jade - What You've Done To Me
10. The Wanted - Lightning
11. Man Meadow - Viva La Musica
12. Ella Fitzgerald & Louis Jordan - Stone Cold Dead In The Market (He Had It Coming)
13. PYT - We're Dancing
14. Claudia Brücken - (I Always Kill) The Things I Love
15. Eric Saade - Marching (In The Name Of Love)
16. Christina Aguilera - Beautiful (Valentin Club Mix)
17. Michelle Williams - That Old Black Magic
18. Christina Aguilera - Your Body (Martin Garrix Remix)
19. Andrew Hale - L.A. Noire
20. Michelle Williams - When Love Goes Wrong, Nothin' Goes Right/Heat Wave
21. Sandra - Infinite Kiss (Ibiza Club Mix Edit)
22. Sophie Ellis-Bextor - Me And My Imagination (Tony Lamezma Club Mix)
23. Christina Aguilera - Not Myself Tonight (Jody Den Broeder Club)
24. Bing Crosby & The Andrews Sisters - Pistol Packin' Mama

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.