11 september, 2013

Cher - Closer To The Truth

Jag är långt ifrån den enda som längtar efter Chers kommande album "Closer To The Truth" som släpps i slutet av september! Första singeln "Woman's World" är riktigt skön och jag är så glad att Cher återigen gör modern dancepop, den genre som passar henne bäst!

Du kan redan boka deluxeutgåvan av "Closer To The Truth" från CDON, Ginza, iTunes och Spotify. Den innehåller bland annat bonusspåret "You Haven't Seen The Last Of Me" från filmen "Burlesque".

Låtlista till "Closer To The Truth":

1. Woman's World
2. Take It Like A Man
3. My Love
4. Dressed To Kill
5. Red
6. Lovers Forever
7. I Walk Alone
8. Sirens
9. Favorite Scars
10. I Hope You Find It
11. Lie To Me
12. I Don't Have To Sleep To Dream*
13. Pride*
14. You Haven't Seen The Last Of Me*
15. Woman's World (R3hab Remix)*
16. Woman's World (Jodie Harsh Remix)*
17. Will You Wait For Me*

Låtar markerade med * är bonusspår på deluxeutgåvan av albumet.



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.