01 maj, 2014

Topplistan - April 2014

1. Kylie Minogue - Les Sex
2. Lili & Susie - Would You Be Mine (Lindfors Remix)
3. Kylie Minogue - Sexercize
4. Margaret Berger - Human Race
5. Kylie Minogue - Million Miles
6. Countess Luann - Chic, C'est La Vie
7. France Joli - Witch Of Love
8. Hayden Panettiere - Telescope
9. Kylie Minogue - I Was Gonna Cancel
10. Adelén - Always On My Mind
11. Helena Paparizou - Save Me (This Is An SOS)
12. Krystol - After The Dance Is Through
13. Phyllis Hyman - Goddess Of Love
14. Helena Paparizou - Set Your Heart On Me
15. The Fooo Conspiracy - Kangaroos
16. Helena Paparizou - Don't Hold Back On Love
17. Krystol - Passion From A Woman
18. André Zuniga - Off The Ground
19. Deniece Williams - Haunting Me
20. The Fooo Conspiracy - Fridays Are Forever
21. Lili & Susie - Would You Be Mine (Lindfors Extended Remix)
22. Tove Naess - I Can't Dance Alone
23. Shakira - Dare (La La La)
24. Tooji - Rebels
25. Krystol - Obsession
26. Tooji - Packin' Guns
27. Krystol - Nobody's Gonna Get This Lovin' But You
28. LA LA - My Love Is On The Money
29. Eleftheria Eleftheriou - Teliosame
30. Lisa Bellamy - Work It
31. Krystol - The Things That Men Do (Radio Version)
32. Phyllis Hyman - Riding The Tiger
33. Krystol - Love Is Like An Itchin' In My Heart

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.