03 augusti, 2014

Topplistan - Juli 2014

1. Paris Hilton - Come Alive
2. La Toya Jackson - Feels Like Love
3. Trixie - From Head To Toe
4. Mimi Oh - Skvaller
5. Sweet Connection - Heart To Heart
6. Lena Philipsson - Blir Galen
7. Jesse McCartney - Superbad
8. Trixie - If You Walk Away
9. NittiTusen - Kalla Mig Dåre
10. Lena Philipsson - Månsken I Augusti (Skinny Remix)
11. India - Right From The Start (Kickin' It 7" Edit)
12. Sweet Connection - Dirty Job
13. Trixie - 1...4...5...6...9
14. NittiTusen - Stormen
15. So What - I Can't Believe
16. Safire - Made Up My Mind (909 Pop Mix)
17. NittiTusen - En Två Tre
18. Stéphanie - One Love To Give
19. Taylor Dayne - With Every Beat Of My Heart (Extended Radio Remix)
20. Lena Philipsson - 006 (Remix With Lead-Song)
21. Trixie - I Can't Slow Down
22. Safire - Taste The Bass (Hot Mix)
23. Eighth Wonder - I'm Not Scared (Little Louie Vega Mix)
24. Ragnhild Røstad - The Love Of My Life (The House Of Lords Remix)
25. Mel & Kim - Respectable (Extra Beats Vocal)
26. Stéphanie - Live Your Life
27. Van - Ludwig Van (Extended Version)
28. Paweł Błaszczak - Lifeguard Theme
29. Ragnhild Røstad - Have Some Fun (Nightversion)
30. Safire - Made Up My Mind (Hip Hop Pop Mix)
31. David Tainton - Each Time You Break My Heart (Extended Version)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.