02 mars, 2015

Topplistan - Februari 2015

1. Madonna - Living For Love
2. Nick Jonas - Jealous (The Rooftop Boys Remix)
3. Exposé - Point Of No Return (UK Extended Remix)
4. Agnetha Fältskog - Dance Your Pain Away (Patrolla Mix Edit)
5. Cher - Take It Like A Man
6. Kylie Minogue - Better The Devil You Know (The Mad March Hare Mix)
7. Opera Skaala - Heart Of Light
8. Midnight Boy - When You're Strange
9. Kylie Minogue - Shocked (Harding/Curnow 7" Mix)
10. Exposé - Come Go With Me
11. Dannii Minogue - Keep Up With The Good Times
12. Kylie Minogue - Wouldn't Change A Thing (The Espagna Mix Edit)
13. Troll - Jimmy Dean (Extended Version)
14. Kylie Minogue - Things Can Only Get Better (Original 12" Mix)
15. Dolly Style - Hello Hi
16. Kylie Minogue - Made In Heaven (Maid In England Mix)
17. Molly Pettersson Hammar - I'll Be Fine
18. Billy Crawford - When You Think About Me
19. Bucks Fizz - New Beginning (Mamba Seyra)
2o. Billy Crawford - Trackin'
21. Exposé - Point Of No Return (UK Remix)
22. Dannii Minogue - Baby Love (Silky 70's Mix)
23. Billy Crawford - Urgently In Love

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.