30 mars, 2015

Topplistan - Mars 2015

1. Midnight Boy - Don't Say No
2. Nick Jonas - Chains
3. Madonna - Bitch I'm Madonna
4. Nick Jonas - Teacher
5. Madonna - Devil Pray
6. Dinah Nah - Make Me (La La La)
7. Madonna - Illuminati
8. Kelly Clarkson - Heartbeat Song (Dave Audé Radio Mix)
9. Madonna - Ghosttown
10. Sophie Ellis-Bextor - Magic
11. Madonna - Iconic
12. Linda Pritchard - Dance Your Tears Away
13. Madonna - Unapologetic Bitch
14. Magnus Carlsson - Möt Mig I Gamla Stan
15. Madonna - Holy Water
16. Dannii Minogue - Summer Of Love (Extended Mix)
17. Lana Del Rey - Once Upon A Dream
18. Rixton - Wait On Me (Liam Keegan Radio Edit)
19. Madonna - Graffiti Heart
20. Lisa Lougheed - Run With Us
21. Madonna - Hold Tight
22. One Direction - Best Song Ever (WestFunk & Steve Smart Remix)
23. Madonna - Addicted
24. JTR - Building It Up
25. Måns Zelmerlöw - Heroes
26. Eric Saade - Sting
27. Isa - Don't Stop
28. Linda Pritchard - Miracle
29. Nick Jonas - Jealous (The Rooftop Boys Radio Edit)
30. Anton Ewald - Close Up (Radio Edit)
31. Madonna - Living For Love (Paulo & Jackinsky Full Vocal Mix)
32. Yoko Ono - Woman Power (Dave Audé Radio Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.