01 maj, 2015

Topplistan - April 2015

1. Madonna - Ghosttown
2. Bananarama - Nathan Jones (Dave Ford Mix)
3. Cheryl - Only Human (Radio Mix)
4. Bananarama - A Trick Of The Night (Tuesday Mix)
5. David Hasselhoff - True Survivor
6. Taylor Dayne - Tell It To My Heart (Club Mix)
7. Neopop - Talk To Me
8. Cheryl - Let's Get Down
9. Taylor Dayne - Don't Rush Me (Continental Clubhouse Mix)
10. Deborah Harry - In Love With Love (London Extended Mix)
11. Tina Charles - Your Love Is My Light (Pete Hammond's Desperately Sinful Lucky Radio Edit)
12. Annica Burman - I Can't Deny A Broken Heart (Special Remix)
13. Radiorama - Aliens
14. Taylor Dayne - Prove Your Love (House Mix)
15. Sandra - Everlasting Love (PWL 12" Remix)
16. Taylor Dayne - Willpower
17. Cheryl - Promise This
18. Valerie Dore - It's So Easy
19. Neopop - After All These Years
20. Bananarama - Love, Truth & Honesty (Hot Power Mix)
21. Neopop - Trust Me
22. Sandra - Forever (Straight 4 U Radio Edit)
23. Mike Oldfield - Tubular Bells
24. Alcazar - Physical (Extended Original)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.