02 juni, 2015

Topplistan - Maj 2015

1. Cheryl - I Don't Care
2. Carly Rae Jepsen - I Really Like You
3. Diana Ross - Eaten Alive (Edited Remix)
4. France Joli - Party Lights
5. Owl City - Metropolis
6. France Joli - Love's On Fire
7. Diana Ross - Chain Reaction (Special Single Mix)
8. France Joli - What About Me
9. Anita Pointer - Overnight Success (Remix)
10. The Pointer Sisters - Jump (For My Love)
11. Evelyn "Champagne" King - Just For The Night
12. Brian Ice - Talking To The Night
13. Nick Jonas - Chains (Audien Radio Edit)
14. Conchita Wurst - That's What I Am
15. Adam Lambert - Ghost Town
16. The Pointer Sisters - Dare Me
17. Evelyn "Champagne" King - Show Me (Don't Tell Me)
18. The Pointer Sisters - My Life (Remix)
19. Dolly Style - Cherry Gum
20. Evelyn "Champagne" King - Give Me One Reason
21. H & Claire - DJ (Almighty Mix) 22. The Webb - Just Like That
23. Azúcar Moreno - Bandido
24. Diana Ross - You're Gonna Love It (Groovy House Radio Edit)
25. H & Claire - All Out Of Love (Almighty Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.