29 oktober, 2015

Topplistan - Oktober 2015

1. Sky Ferreira - One
2. Katharine McPhee - Touch Me
3. Annie - Anthonio
4. Katharine McPhee & Megan Hilty - Let Me Be Your Star
5. Annie - Songs Remind Me Of You
6. Soraya Arnelas - Plastic
7. Annie - Russian Kiss
8. Isac Elliot - Dream Big
9. Megan Hilty & Will Chase - Mr. & Mrs. Smith
10. Soraya Arnelas - When You Were My Friend
11. Adam Lambert - Music Again
12. La Toya Jackson - Trouble (Matt Pop Club Mix)
13. Isac Elliot - New Way Home
14. Sukkerchok - Besat
15. Donna Summer - Supernatural Love (Remix)
16. Adam Lambert - Voodoo
17. Gloria Estefan - Everlasting Love (Classic Paradise Radio Mix)
18. Conchita Wurst - You Are Unstoppable (7th Heaven Remix)
19. Megan Hilty & Will Chase - History Is Made At Night
20. Stacey Q - Two Of Hearts
21. Holly Johnson - Dancing With No Fear (JRMX Radio Edit)
22. Mihai Trăistariu - Tornerò
23. Holly Johnson - Heaven's Eyes (Cutmore Uplifting Radio Edit)
24. Baccara - Parlez-Vous Français? (English Version)
25. Sofia Källgren - Someone Else's Story

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.