28 november, 2015

Topplistan - November 2015

1. Bananarama - A Trick Of The Night (U.K. Video Mix)
2. Justin Bieber - Sorry
3. Therese - Missing Disco
4. Carly Rae Jepsen - Your Type
5. Lili & Susie - Candy Love
6. Idina Menzel - Let It Go (Dave Audé Radio Remix)
7. Nick Kamen - Each Time You Break My Heart (Radio Mix)
8. Bertine Zetlitz - Ashamed
9. Adam Lambert - Cuckoo
10. Therese - Drop It Like It's Hot
11. Donna Summer - Love Is Just A Breath Away
12. Backstreet Boys - Straight Through My Heart (Dave Audé Radio Mix)
13. Adam Lambert - Never Close Our Eyes
14. Nick Kamen - Nobody Else
15. Annie - Dadaday
16. Taio Cruz - Take Me Back
17. Andy Bell - Running Out
18. Annie - Cara Mia
19. Taio Cruz - Break Your Heart
20. Adam Lambert - Naked Love
21. Therese - Neon Lights
22. Baccara - Sleepy-Time-Toy
23. Belinda Carlisle - Do You Feel Like I Feel?
24. Bertine Zetlitz - Fake Your Beauty (Gaute Drevdal Remix)
25. Carly Rae Jepsen - Run Away With Me
26. Annie - Two Of Hearts
27. Sarah Brightman - Starship Troopers (D-Bop's Saturday Nite Radio Edit)
28. Annie - WorkX2
29. Lili & Susie - Tokyo (Raymond's Theme)
30. Blondie - Rapture

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.