26 december, 2015

Julen 2015

Jag hoppas att ni har haft en fin jul! Min julafton spenderades som vanligt tillsammans med mamma, mormor och morbror Toni. Vi umgicks och åt alldeles för mycket mat och godis. På juldagen kom syster Diana och hennes pojkvän hit och firade, så det blev två firanden i år. Gårdagen avslutades med att se skräckfilmen "Black Christmas" från 1974, vilket har blivit lite av en jultradition för mig.

Här kan ni se några av mina julklappar:



Jag måste ju visa en separat bild av de fina Bananarama- och Stock Aitken Waterman-boxarna. Sextiofyra CD-skivor fullspäckade med ljuvlig discopop:



De coola tjejerna, mamma och mormor:



Syrran och hennes pojkvän öppnar paket:



Och så avslutar vi med årets julgran, som var ovanligt sparsamt pyntad:



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , .