01 januari, 2016

Topplistan 2015 - Årets mest spelade låtar

Så har ännu ett år gått och som vanligt har mitt bestått av en massa skön musik. Här nedanför hittar du en lista över mina mest spelade låtar under 2015, gamla som nya. Kanske bjuder listan på låttips som du tidigare inte har hört.

1. Giorgio Moroder & Kylie Minogue - Right Here, Right Now
2. Nick Jonas - Jealous (The Rooftop Boys Radio Edit)
3. Kylie Minogue - Every Day's Like Christmas (A Stock Aitken Waterman Remix)
4. Madonna - Living For Love
5. Midnight Boy - Don't Say No
6. Jussie Smollett - Good Enough
7. Sky Ferreira - One
8. Madonna - Ghosttown
9. Katharine McPhee - Touch Me
10. Justin Bieber - What Do You Mean?
11. Carly Rae Jepsen - I Really Like You
12. Hilary Duff - Sparks
13. Adam Lambert - Whataya Want From Me (Fonzerelli's Electro House Radio Mix)
14. Nick Jonas - Teacher
15. Cheryl - I Don't Care
16. France Joli - The Heart To Break The Heart
17. Bananarama - A Trick Of The Night (U.K. Video Mix)
18. RuPaul - Main Event (Matt Pop 80's Tribute)
19. Midnight Boy - Roll With It
20. Justin Bieber - Sorry
21. RuPaul - Jealous Of My Boogie (Gomi & RasJek Edit)
22. Giorgio Moroder & Britney Spears - Tom's Diner
23. Katharine McPhee & Megan Hilty - Let Me Be Your Star
24. Bananarama - A Trick Of The Night (Tuesday Mix)
25. David Hasselhoff - True Survivor
26. Bananarama - Nathan Jones (Dave Ford Mix)
27. Cheryl - Only Human (Radio Mix)
28. Madonna - Devil Pray
29. Agnetha Fältskog - Dance Your Pain Away (Patrolla Mix Edit)
30. Cher - Take It Like A Man
31. The Saturdays - Not Giving Up (Radio Mix)
32. Carly Rae Jepsen - Your Type
33. Nick Jonas - Chains
34. Jussie Smollett - Keep Your Money
35. Katharine McPhee - Lick My Lips
36. One Direction - Best Song Ever (WestFunk & Steve Smart Remix)
37. Soraya Arnelas - Plastic
38. Jussie Smollett - You're So Beautiful
39. Toto Coelo - Dracula's Tango (Sucker For Your Love)
40. Vanessa Williams - Save The Best For Last
41. Magnus Carlsson - Möt Mig I Gamla Stan
42. Union J - Tonight (We Live Forever) (Cahill Radio Edit)
43. Exposé - Point Of No Return (UK Extended Remix)
44. Kylie Minogue & Dannii Minogue - 100 Degrees
45. Madonna - Bitch I'm Madonna
46. Pia Zadora - Still Remembered
47. Therese - Missing Disco
48. Go!Go!Go! - Back In The Day
49. Nicki French - This Love (Dave Ford Mix)
50. Diana Ross - Eaten Alive (Edited Remix)
51. Giorgio Moroder & Sia - Déjà Vu
52. Eduard Romanyuta - I Want Your Love
53. France Joli - Party Lights
54. Hilary Duff - My Kind
55. Dinah Nah - Make Me (La La La)
56. Giorgio Moroder & Kelis - Back & Forth
57. Mariah Carey - Infinity
58. RuPaul - Supermodel (You Better Work)
59. Lili & Susie - Candy Love
60. RuPaul - The Beginning

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.