29 mars, 2016

Topplistan - Mars 2016

1. ILY - Magic
2. Bananarama - Now Or Never
3. Courtney Act - Kaleidoscope
4. Cheryl - It's About Time
5. Kevin Borg - Sunrise
6. Shawn Hook - Sound Of Your Heart (Jump Smokers Remix)
7. Boris René - Put Your Love On Me
8. Jennifer Lopez - First Love
9. Selena Gomez & The Scene - A Year Without Rain (Dave Audé Radio Remix)
10. Helena Paparizou - Don't Hold Back On Love
11. Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants (Cosmic Dawn Radio Edit)
12. Jennifer Lopez - So Good
13. Måns Zelmerlöw - Heroes (Axento Remix)
14. Robin Bengtsson - Constellation Prize
15. Eric Saade - Colors
16. Justin Bieber - Love Yourself (Division 4 Remix)
17. Betula - Lagt Kort Ligger
18. Pia Zadora - Dance Out Of My Head (7" Version)
19. Isac Elliot - Tired Of Missing You
20. David Lindgren - We Are Your Tomorrow
21. SMILO - Weight Of The World
22. Mini Viva - Left My Heart In Tokyo (Pete Hammond Retro Remix)
23. Kylie Minogue - The One (Freemasons Vocal Club Mix)
24. Alexandra Stan - 1.000.000
25. Cathy Dennis - Touch Me (All Night Long) (Club Mix)
26. Alizée - Moi... Lolita
27. Oscar Zia - Human
28. The Fooo Conspiracy - My Girl
29. Cascada - Summer Of Love
30. Audrey Landers - Shadows Of Love

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.