01 november, 2016

Topplistan - Oktober 2016

1. Kylie Minogue - Bette Davis Eyes
2. Denise Lopez - Don't You Wanna Be Mine
3. Alesha Dixon - Tallest Girl
4. Kiwi & Tess - Give Your Heart
5. Jennifer Lopez - Feel The Light
6. Depeche Mode - A Question Of Time (Remix)
7. Diana Ross - Lovin', Livin' And Givin'
8. Timomatic - Set It Off
9. RuPaul - (Here It Comes) Around Again (Matt Pop 80's UK Edit)
10. ABBA - I'm Still Alive
11. Jaki Graham - Set Me Free
12. Zayn - Like I Would
13. RuPaul - Sissy That Walk
14. Alesha Dixon - The Way We Are
15. Britney Spears - Clumsy
16. Jaki Graham - Breaking Away
17. Donny Montell - Fly
18. Dee D. Jackson - My Sweet Carillon
19. Zayn - Lucozade
20. Donna Allen - Satisfied (Short Version Remix)
21. Madonna - Sorry (PSB Maxi-Mix)
22. RuPaul Feat. La Toya Jackson - Feel Like Dancin'
23. Christina Aguilera - Telepathy (Moto Blanco Radio Mix)
24. Carly Rae Jepsen - Curiosity



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.