01 mars, 2017

Topplistan - Februari 2017

1. Alessia Cara - How Far I'll Go
2. Dinah Nah - One More Night
3. Britney Spears - Slumber Party (Bimbo Jones Remix)
4. Hazell Dean - This Is My Life (Matt Pop Edit)
5. Chynna Phillips - Naked And Sacred (Radio Mix)
6. Rihanna - Love On The Brain (Gigamesh Remix)
7. The Cool Notes - Make This A Special Night
8. David Charvet - Leap Of Faith (Graham Stack 7" Mix)
9. Blue - We've Got Tonight
10. JAGMAC - Soldiers (Wideboys Future House Remix)
11. Jermaine Stewart - Don't Talk Dirty To Me (Single Version)
12. Carly Simon - My New Boyfriend
13. A-ha - Forest Fire
14. Laura Pausini - Un'emergenza D'amore
15. Blossom Tainton - Let Go
16. De Vet Du - Road Trip
17. Jordan Fisher - You're Welcome
18. FO&O - Gotta Thing About You
19. Hazell Dean - No Frills Love (Matt Pop Mix)
20. Paris King - My Addiction
21. Pet Shop Boys - The Pop Kids (The Full Story)
22. The Cool Notes - It's Over
23. A-ha - Mythomania



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.