28 augusti, 2017

Topplistan - Augusti 2017

1. Angie Gold - Eat You Up
2. Rumorz - Tell Me It's A Lie
3. Mela - Help Me
4. Kyle Dixon & Michael Stein - Stranger Things
5. Aaron Carter - Sooner Or Later
6. Jussie Smollett - Ready To Go
7. Angie Gold - Applause
8. Brother Beyond - Drive On
9. Gipsy & Queen - Love
10. Shirley Lewis - You Can't Hide
11. Angie Gold - Alibi
12. Daniela Simmons - Hot Nights
13. Denise Lopez - Power Of Suggestion
14. Macho Gang - Obladi Oblada
15. Terrence Howard - Boom Boom Boom Boom
16. Samantha Fox - Too Late To Say Goodbye (Original 12" Mix)
17. Jussie Smollett & Alicia Keys - Powerful
18. Martha Wash - Carry On
19. Shirley Murdock - Be Free
20. Paris Hilton - High Off My Love
21. Silent Circle - Moonlight Affair
22. Gipsy & Queen - Plaza Del Sol
23. Epo - Life In Tokyo
24. Silent Circle - Touch In The Night
25. Sunni - Hand N' Glove
26. Shooting Party - I Go To Pieces (Extended Version)
27. Paris Hilton - Nothing In This World (Dave Audé Radio Edit)
28. Macho Gang - Sahara
29. Aaron Carter - Dearly Departed
30. Jade Ewen - It's My Time (Digital Dog Radio Edit)
31. Shooting Party - Safe In The Arms Of Love (Phil's Extra Beat Update)
32. Gary Barlow - Stronger
33. Spagna - Don't Go Away Tonight



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.