31 mars, 2018

Topplistan - Mars 2018

1. Kylie Minogue - Dancing (Initial Talk Remix)
2. Benjamin Ingrosso - Dance You Off
3. Saara Aalto - Queens
4. Renaida - All The Feels
5. Paris Red - Promises
6. The Pussycat Dolls - Hush Hush; Hush Hush
7. Kylie Minogue - Stop Me From Falling
8. The Pussycat Dolls - Hot Stuff (I Want You Back)
9. Mandinga - Zaleilah (Peet Syntax & Alexie Divello Radio Edit)
10. Teena Marie - Lips To Find You
11. Felix Sandman - Every Single Day
12. Martin Solveig & Dragonette - Hello
13. Mandinga - Colours
14. Martika - Spirit (Radio Edit)
15. Yes Lad - Something More
16. Margaret - In My Cabana
17. Fergie - Glamorous (M-Town Vice 80's Remix)
18. Mendez - Everyday
19. Mariette - For You
20. Nicki French - Teardrops (On The Disco Floor) (Matt Pop Edit)
21. Victoria Mus - Sin Final (Digimax Italo Disco Remix)
22. Precious Wilson - Only The Strong Survive (Extended Version)
23. Fernando Fuentes - The Other Side
24. Jessica Andersson - Party Voice
25. Nancy Davis - If You Belonged To Me
26. Fernando Fuentes - The Other Side
27. Keala Settle - This Is Me (Dave Audé Remix)
28. Rofo - Rofo's Theme (PWL Mix)
29. Barry Blue - Dancin' On A Saturday Night '89 (Weekend Mix)
30. Kendra Erika - Sublime (Dave Audé Remix)
31. Elias Abbas - Mitt Paradis
32. Richard Lugo - Boom



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.